مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 16:352023-06-28اقتصادي

اتاق بازرگانی فارس آماده همکاری برای صدور محصولات موسسه رازی است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس، آمادگی این مجموعه را برای همکاری در زمینه صدور محصولات تولید شده موسسه تحقیقات واکسن و سرم رازی جنوب کشور، - ایسنا/فارس رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس، آمادگی این مجموعه را برای همکاری در زمینه صدور محصولات تولید شده موسسه تحقیقات واکسن و سرم رازی جنوب کشور، اعلام کرد.

محمدصادق حمیدیان چهارشنبه 7 تیر در دیدار با رییس موسسه تحقیقات واکسن و سرم رازی جنوب کشور، این مرکز را یکی از نقاط قوت استان فارس دانست که در گمنامی تلاش های اثرگذاری داشته است و گفت: تولیدات این موسسه به ویژه در زمینه واکسن های دامی و انسانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و باید با اخذ گواهینامه های بین المللی صادرات این محصولات تسهیل شود.

وی با بیان اینکه موسسه رازی، فعالیت های گسترده تولیدی و تحقیقاتی داشته و ظرفیت ایجاد بازارهای صادراتی جدید را دارد، افزود: تبادل همکاری، انعقاد تفاهم نامه و مطرح شدن به عنوان یک مرجع علمی دارای گواهینامه بین المللی می تواند کمک شایانی به توسعه صادرات محصولات دانش بنیان این مجموعه داشته باشد.

حمیدیان خاطرنشان کرد: همچنین مراکز مصرف بزرگی در حوزه تولیدات و محصولات موسسه رازی در استان فارس وجود دارد که این موسسه بتواند با واحدهای تولیدی استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بازرگانی فارس آماده همکاری برای صدور محصولات موسسه رازی است

اتاق بازرگانی فارس آماده همکاری برای صدور محصولات موسسه رازی است