مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-19اجتماعي

زیارت بارگاه منور پیامبر گرامی اسلام در مدینه + عکس و فیلم


زائرانی که در مدینه حضور پیدا می کنند برای زیارت بارگاه منوره حضرت محمد(ص) و خواندن نماز در مکان های تاریخی - مذهبی مسجدالنبی با محدودیت هایی مواجه هستند.

- زائرانی که در مدینه حضور پیدا می کنند برای زیارت بارگاه منوره حضرت محمد(ص) و خواندن نماز در مکان های تاریخی - مذهبی مسجدالنبی با محدودیت هایی مواجه هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سالها پیش و زمانی که هنوز تعداد زائرانی که به مدینه مشرف می شدند زیاد نبود، زیارت پیامبر گرامی اسلام محدودیت نشد و زائران می توانستند به دفعات مقابل بارگاه ایشان ادای احترام کنند.

اما با افزایش تعداد زائران که از کشورهای مختلف چند روزی را در مدینه سپری می کردند، محدودیت هایی از سوی کشور میزبان اعمال شد و علاقمندان یک بار فرصت این زیارت را به دست خواهند آورد.

این زیارت که از آن به عنوان روضه شریف یاد می شود از طریق ثبت نام و گرفتن نوبت قابل انجام است که این کار از سوی مسئولان عملیات حج انجام می شود و برای تمام زائرانی که در مدینه حاضر می شوند نوبت تشرف گرفته می شود.

زمانی که برای زائران مدینه قبل و مدینه بعد ثبت می شود به مدیران کاروان ها اعلام می شود و آنها هم براساس فرصتی که در اختیارشان گذاشته شده است، زائران را به محوطه در نظر گرفته شده در مسجدالنبی می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت بارگاه منور پیامبر گرامی اسلام در مدینه + عکس و فیلم

زیارت بارگاه منور پیامبر گرامی اسلام در مدینه + عکس و فیلم