مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:352023-06-28حوادث

تصادف 2 توریست مالزیایی عازم ایران در پاکستان


یک زن و شوهر توریست روز گذشته از کشور مالزی با موتور قصد ایرانگردی و اقامت یک هفته ای در سیستان و بلوچستان را داشتند که در کشور پاکستان دچار سانحه تصادف می شوند.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: روند بهبود توریست های حادثه دیده مالزی که در کشور پاکستان دچار سانحه تصادف و به میرجاوه اعزام شده بودند، مناسب است.

  علیرضا جلالزایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یک زن و شوهر توریست روز گذشته از کشور مالزی با موتور قصد ایرانگردی و اقامت یک هفته ای در سیستان و بلوچستان را داشتند که در کشور پاکستان دچار سانحه تصادف می شوند.

  وی افزود: در پی بروز این حادثه پای یکی از توریست ها دچار شکستگی شده که پس از هماهنگی های صورت گرفته با آمبولانس از طریق مرز میرجاوه وارد ایران شده و برای درمان به بیمارستان دارالشفاء این شهرستان اعزام و پس از دریافت خدمات سرپایی به بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان منتقل شدند.

  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمام هماهنگی ها و اقدامات لازم برای رسیدگی به وضعیت مصدوم این سانحه انجام شده و مشکلی از این منظر وجود ندارد.

  جلالزایی افزود: امیدواریم توریست های حادثه دیده جز خاطره تصادف با خاطرات خوبی استان سیستان و بلوچستان را به مقصد کرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف 2 توریست مالزیایی عازم ایران در پاکستان

تصادف 2 توریست مالزیایی عازم ایران در پاکستان