مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-01اقتصادي

پلمب 4 مرکز بزرگ عرضه و ذبح غیر بهداشتی دام در مشهد


سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد، از شناسایی و پلمب چهار مرکز بزرگ عرضه و ذبح غیر بهداشتی دام در شهر مشهد همزمان با روز عید سعید قربان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد، از شناسایی و پلمب چهار مرکز بزرگ عرضه و ذبح غیر بهداشتی دام در شهر مشهد همزمان با روز عید سعید قربان خبر داد.

داود لطیفی با بیان این خبر، اظهار کرد: با توجه به اعلام هشدار دامپزشکی استان مبنی بر شیوع تب کریمه کنگو در خراسان رضوی، با هماهنگی های صورت گرفته میان دستگاه های اجرایی به منظور حفظ سلامت شهروندان و آرامش خاطر آنان در زمینه خرید و ذبح کاملا بهداشتی دام، امسال پنج مرکز مجاز عرضه و ذبح دام در سطح شهر مشهد آماده فعالیت بودند تا شهروندان بتوانند با خیالی آسوده، سنت حسنه قربانی خود را اجرا کنند.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی حضور برخی افراد سودجو در این روز در سطح شهر و تهدید سلامت عمومی جامعه، حسب مصوبه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان مشهد، 86 اکیپ سواری و موتوری متشکل از نیروهای رفع سد معبر و هفت اکیپ مشترک با دامپزشکی، بر عدم عرضه و ذبح غیر بهداشتی دام در سطح شهر نظارت داشته و در مجموع بیش از 500 نیروی خدمات شهری از اولین ساعات روز عید قربان به صورت آماده باش در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 4 مرکز بزرگ عرضه و ذبح غیر بهداشتی دام در مشهد

پلمب 4 مرکز بزرگ عرضه و ذبح غیر بهداشتی دام در مشهد