مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:202023-06-24بين الملل

درخواست لیگ برتر از مالک چلسی: ثابت کن با عربستان نبستی!


سران لیگ برتر انگلیس از مالک آمریکایی چلسی خواسته اند تضمین کتبی ارائه دهد که عربستان سعودی نقشی در مالکیت او بر این باشگاه نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همزمان با احتمال حضور پی درپی بازیکنان چلسی در تیم های باشگاهی عربستان سعودی، لیگ برتر انگلیس از تاد بولی مالک آمریکایی این باشگاه خواسته تضمین هایی کتبی ارائه دهد و ثابت کند ارتباطی با صندوق سرمایه گذاری عام عربستان ندارد.

در پی حمله روسیه به اوکراین و مشکلاتی که دولت انگلیس برای رومن آبراموویچ روس ایجاد کرد، بولی و شرکت کلیرلیک کپتال باشگاه مستقر در غرب لندن را با مبلغ 4.

25 میلیارد پوند خریداری کردند.

باشگاه چلسی در این فصل و در راستای بازی جوانمردانه مدنظر یوفا و تراز شدن مخارج و درآمدهای خود، قصد دارد شماری از بازیکنان خود را به فروش برساند اما توافقات پی در پی لندن نشین ها با عربستان سعودی باعث برانگیختن توجهات شده است.

روزنامه دیلی میل در سال 2022 فاش کرد شرکت کلیرلیک کپتال که در لس آنجلس مستقر است، مدیریت میلیاردها پوند از داریی های صندوق سعودی را برعهده دارد اما مالکان جدید چلسی مدعی هستند دولت عربستان سعودی نقشی در خریداری چلسی نداشته است.

روزنامه تلگراف هم روز جمعه (دیروز) خبر داد لیگ برتر انگلیس خواستار تضمین های مکتوب بیشتر شده مبنی بر اینکه در پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست لیگ برتر از مالک چلسی: ثابت کن با عربستان نبستی!

درخواست لیگ برتر از مالک چلسی: ثابت کن با عربستان نبستی!