مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-21سياسي

پایتخت وحدت ایران اسلامی میعادگاه عاشقان حسینی شد


پایتخت وحدت ایران اسلامی میعادگاه عاشقان حسینی شد و مادران سیستان و بلوچستان با حضرت رباب (س) همراه با سراسر جهان، همنوا شدند.

- و مادران سیستان و بلوچستان با حضرت رباب (س) همراه با سراسر جهان، همنوا شدند.

به گزارش، در اولین جمعه ماه محرم الحرام 1445، اجتماع عظیم شیرخوارگان حسینی همزمان در هشت هزار نقطه از ایران و 45 کشور جهان، در 20 نقطه سیستان و بلوچستان پایتخت وحدت ایران اسلامی برگزار شد.

یک کارشناس مذهبی در مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) که در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد با بیان اینکه شهادت حضرت علی اصغر (ع) سندی آشکار از مظلومیت سیدالشهدا (ع) محسوب می شود، افزود: پیام مجمع شیرخوارگان حسینی به واسطه میلیون ها مادر در جای جای دنیا مخابره می شود و آن ها بدین وسیله اعلام می کنند که پرورش دهندگان سربازان ظهورند و بیعت این مادران زمینه ساز ظهور خواهد بود.

حجت الاسلام علی خیور، تاکید کرد: امروز طفل 6 ماهه امام حسین علیهم السلام واسطه بین بندگان و خداوند باری تعالی است، شما مادران آمده اید تا بگویید این فرزندان نذر امام زمان (عج) هستند.

وی ادامه داد: پدران و مادران باید با تاسی از سیره امام حسین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت و الگوگیری از منش و زندگی آنان فرزندان خود را تربیت و بدین وسیله آنها را نذر امام زمان (عج) کنیم چرا که سند مظلوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت وحدت ایران اسلامی میعادگاه عاشقان حسینی شد

پایتخت وحدت ایران اسلامی میعادگاه عاشقان حسینی شد