مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 20:052023-06-25اجتماعي

مهارت آموزی از دوره تحصیلی ابتدایی آغاز شود


استاندار خوزستان بر تربیت نیروی انسانی متخصص برای این صنایع پایین دستی در استان تاکید کرد و گفت: تحقق این امر مهم با ارائه آموزه های مهارتی به دانش آموزان از دوره ابتدایی آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش در استان خوزستان بیان کرد: خوزستان یکی از استان های دارای ظرفیت بالا در حوزه کشاورزی است و بر این اساس باید آموزش و پرورش استان با بسترسازی برای توسعه کمی و کیفی هنرستان های کشاورزی گام مهمی را در راستای تربیت نیروی انسانی متخصص این حوزه بردارد.

وی با اشاره به رابطه توسعه پایدار اشتغال و ترویج مهارت آموزی و حرفه آموزی در بین دانش آموزان اضافه کرد: آموزش و پرورش خوزستان اقدامات خوبی را در حوزه توسعه کمی و کیفی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش انجام داده و بر این اساس باید از همه ظرفیت ها در راستای توسعه آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش استفاده کرد.

حسینی محراب با اظهار اینکه باید یک رابطه اثربخش و بین آموزش و پرورش و صنایع برقرار شود، تاکید کرد: تربیت نیروی انسانی متخصص برای این صنایع پایین دست در خوزستان باید به عنوان یک اولویت در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت استان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی از دوره تحصیلی ابتدایی آغاز شود

مهارت آموزی از دوره تحصیلی ابتدایی آغاز شود