مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:002023-06-28اقتصادي

اعتبارات ساماندهی رودخانه های استان اردبیل ناکافی است


مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: سه هزار و 930 کیلومتر از رودخانه های استان نیاز به ساماندهی اضطراری دارد و اعتبارات تخصیصی سالانه پاسخگوی این میزان نیاز نیست.

- ایسنا/اردبیل مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: سه هزار و 930 کیلومتر از رودخانه های استان نیاز به ساماندهی اضطراری دارد و اعتبارات تخصیصی سالانه پاسخگوی این میزان نیاز نیست.

تورج مهدی زاده 7 تیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان اردبیل حدود 50 هزار کیلومتر رودخانه، آبراه و مسیل دارد که از این میزان 3 هزار و 930کیلومتر در ردیف رودخانه های مهم قرار دارند که بخشی از آن تحت تولیت وزارت نیرو و بخش هایی تحت تولیت شهرداری ها، دهیاری ها و .

قرار دارند.

وی با بیان اینکه ساماندهی و لایروبی رودخانه های استان اردبیل نیازمند حداقل پنجاه هزار میلیارد ریال اعتبار است،گفت: آمار رودخانه های اردبیل به نسبت مساحت استان خیلی بالاست و در این زمینه استان اردبیل شرایط منحصر به فردی دارد و برای همین وزارت نیرو به تناسب اعتبارات کار را اولویت بندی کرده است.

مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل خاطرنشان کرد: اعتبار ساماندهی رودخانه های اردبیل در سال گذشته صفر بود ضمن اینکه عمر ساماندهی رودخانه 25 سال است که با این وضعیت، روند تخریب فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات ساماندهی رودخانه های استان اردبیل ناکافی است

اعتبارات ساماندهی رودخانه های استان اردبیل ناکافی است