مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-11حوادث

سارقان سابقه دار در دشتی دستگیر شدند/ کشف 23 فقره سرقت


رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری باند پنج نفره سارقان و مال خران کابل برق و کشف 23 فقره سرقت در شهرستان دشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جوشن سهرابی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با انجام تحقیقات علمی و اطلاعاتی از فعالیت باند پنج نفره سارقان حرفه ای و سابقه دار در ارتکاب سرقت کابل و تجهیزات برق در شهرستان دشتی اطلاع حاصل که موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری های که توسط همکاران در پلیس آگاهی شهرستان دشتی صورت گرفت هویت گروه سارقین شناسایی، در عملیات های جداگانه هر پنج نفر دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به ارتکاب تعداد 22 فقره سرقت کابل برق، یک فقره سرقت به عنف و یک فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف و بخش زیادی از اموال سرقتی کشف و مسترد شد.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان داشت: مقابله هدفمند با جرایم سرقت از اولویت های سال جاری پلیس آگاهی استان بوده، لذا شایسته، منطقی و صحیح آن است با استفاده از شیوه های پیشگیری مناسب و ظرفیت های اجتماعی که در استان وجود دارد از وقوع جرایم سرقت جلوگیری و کاهش وقوع با محوریت و مشارکت دستگاه های مرتبط با جدیت بیشتر در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان سابقه دار در دشتی دستگیر شدند/ کشف 23 فقره سرقت

سارقان سابقه دار در دشتی دستگیر شدند/ کشف 23 فقره سرقت