مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 18:002023-06-27سياسي

سفر به دل روستاهای سرشار از ظرفیت اما کم برخوردار سلسله


صبح امروز بازدید فرماندار سلسله از روستاهای این شهرستان آغاز و تا ساعاتی از عصر ادامه یافت، بازدیدی که شروع کار است و انتظار می رودمسوولان پیگیر مشکلات باشند و با صداقت با مردم رفتار کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سلسله، میلاد شرفی، فرماندار شهرستان به همراه اعضای شورای اداری در سه شنبه های مسجدی این هفته با حضور در میان اهالی روستاهای تابع این شهرستان با اهالی روستاهای منطقه کاکارضا دیدار و ضمن بررسی مسائل و مشکلات آن ها به رفع مشکلات این روستاها قول مساعد داد.

سفر به دل روستاهای سرشار از ظرفیت اما کم برخوردار سلسله مقصد اول شرفی، روستای سراب صندل واقع در بخش مرکزی شهرستان سلسله بود، روستایی با حدود 20 خانوار که شغل اصلی آن ها کشاورزی و باغداری می باشد، طرح کانال سنگی در این روستا با هدف کنترل سیلاب و ساماندهی آب های سطحی در حال اجراست، این طرح از محل اعتبارات فاقد دهیاری تامین اعتبار شده است.

این روستا از گذشته تاکنون فاقد طرح هادی بوده اما مدتی است طرح هادی آن در دستور کار قرار گفته و در حال مطالعات کارشناسی می باشد.

روستای سراب صندل علی رغم بهره مندی از نعمت برق و گاز اما متاسفانه آب آشامیدنی سالم و پایداری ندارد، مدرسه این روستا به صورت کانکسی بوده اما هم اکنون نوسازی مدارس در حال احداث یک مدرسه دو کلاسه با ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به دل روستاهای سرشار از ظرفیت اما کم برخوردار سلسله

سفر به دل روستاهای سرشار از ظرفیت اما کم برخوردار سلسله