مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-09سياسي

40 درصد از کارگاه های تولیدی گیلان، تنها یک نفر بیمه شده دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، کیوان مرتضوی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با گرامی داشت هفته تأمین اجتماعی، اظهار کرد: - سرپرست تأمین اجتماعی گیلان با بیان اینکه 800 واحد صنعتی بیش از 50 نفر بیمه شده دارند، گفت: 41 هزار کارگاه تولیدی در استان فعال هستند و از این تعداد بیش از 30 هزار کارگاه، کمتر از 5 بیمه شده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، کیوان مرتضوی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با گرامی داشت هفته تأمین اجتماعی، اظهار کرد: تأمین اجتماعی یکی از پرسابقه ترین مجموعه های بیمه گر است که نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش قرار داده است.

وی با اشاره به سهم 52 درصدی جمعیت تحت پوشش گیلان، افزود: گیلان از لحاظ کارگری و کارفرمایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سرپرست تأمین اجتماعی گیلان با اشاره به ماهیت و رویکرد اقتصادی و اجتماعی سازمان بیان کرد: تأمین اجتماعی بواسطه خدماتی که ارائه می دهد در بسیاری از شاخص ها و مؤلفه های توسعه ای نقش آفرین است.

مرتضوی ادامه داد: ایجاد امنیت اقتصادی و اجتماعی، بسترسازی برای تحقق عدالت اجتماعی، تأثیرگذاری در معیشت بخش قابل توجهی از جمعیت جامعه و ایجاد آرامش تنها بخشی از اثرات مثبت سازمان تأمین اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد از کارگاه های تولیدی گیلان، تنها یک نفر بیمه شده دارد

40 درصد از کارگاه های تولیدی گیلان، تنها یک نفر بیمه شده دارد