مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-09ورزشي

ماجرای حق پخش فوتبال ها در شبکه نمایش خانگی به کجا رسید؟


پخش مسابقات فوتبال در شبکه نمایش خانگی و همچنین شبکه های اینترنتی موضوعی است که اخبرا از سوی فدراسیون فوتبال مطرح شده است؛ اقدامی که این پرسش را به ذهن متبادر می کند که آیا می شود به این فکر کرد که پلتفرمی در شبکه نمایش خانگی اولین پخش کننده یک مسابقه .

- پخش مسابقات فوتبال در شبکه نمایش خانگی و همچنین شبکه های اینترنتی موضوعی است که اخبرا از سوی فدراسیون فوتبال مطرح شده است؛ اقدامی که این پرسش را به ذهن متبادر می کند که آیا می شود به این فکر کرد که پلتفرمی در شبکه نمایش خانگی اولین پخش کننده یک مسابقه فوتبال باشد و یا حتما باید این پخش از مجرای شبکه ای در صداوسیما عبور کند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درباره ی بخش اینترنتی بازی های لیگ برتر در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال بحث و گفت وگو شده است.

در پی مناقشات دنباله داری که از سال های دور مابین فدراسیون فوتبال و صداوسیما بر سر حق پخش وجود داشته اخیرا یکی از بحث ها از سوی فدراسیون فوتبال حق پخش تلویزیونی بوده که عنوان شده یکی از منابع درآمد کلیدی در فوتبال است و برای احقاق این حق به دنبال مکاتبات و رایزنی ها هستند.

فدراسیون فوتبال در این میان، پخش بازی ها از طریق شبکه نمایش خانگی را یک راهکار عنوان کرده و گفته در پخش از طریق اینترنت باید طبق آیین نامه مالی فدراسیون رفتار شود و با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حق پخش فوتبال ها در شبکه نمایش خانگی به کجا رسید؟

ماجرای حق پخش فوتبال ها در شبکه نمایش خانگی به کجا رسید؟