مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:512023-07-16اقتصادي

ایجاد 11 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی بابایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سال گذشته 620 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال ویژه مددجویان و خانوارهای دهک یک تا پنج به استان اختصاص داده شد که 590 میلیارد تومان معادل 94 درصد تسهیلات ابلاغی به استان جذب شده است .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: تعهد اشتغال کمیته امداد استان در سال گذشته، ایجاد 5 هزار فرصت شغلی بود که در انتهای سال بیش از 11 هزار و 800 مددجو و خانوار دهک یک تا پنج صاحب شغل شدند.

وی یادآور شد: براساس راستی آزمایی صورت گرفته بیش از 85 درصد مشاغل ایجاد شده از سوی کمیته امداد استان، درست و جزو مشاغل پایدار بوده است.

  بابایی اعلام کرد: در سالجاری نیز از محل تسهیلات تبصره 18 حدود 884 میلیارد تومان اعتبار برای استان در نظر گرفته شد که تا کنون بیش از 600 میلیارد تومان آن به بانک ها تخصیص یافت و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم 13 هزار شغل ایجاد کنیم.

وی از بانک ها خواست با توجه به تخصیص منابع بانکی، پرداخت این تسهیلات تسریع شود.

همچنین باتوجه به مشکلات و محرومیت مددجویان امداد و خانوارهای دهک های یک تا پنج، بانک ها در ضمانت مددجویان تسهیل گری و تسریع گری اتفاق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 11 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد گلستان

ایجاد 11 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد گلستان