مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-15سياسي

آیت الله طباطبایی نژاد: سخت گیری بد است باید کار را برای مردم تسهیل کرد


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان سهل گیری برخی از دستگاه ها را کمک به مهاجرت معکوس و بازگشت مردم به روستاها دانست و عنوان کرد: باید به مردم خدمت کرد چرا که اگر یک فرد به روستا بازگردد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان در دیدار مدیر کل و جمعی از پرسنل اداره کل محیط زیست استان اصفهان ؛ تعقل در عمل به قانون را مهم دانست و اظهار داشت: مشکل ما این است که در عمل به مُرّ قانون تعقل نمی کنیم.

  وی با بیان اینکه ائمه جمعه همه از حامیان محیط زیست هستند، گفت: مسائلی که می گوییم یک امر دلسوزانه برای کل کشور است، اما متاسفانه ما درباره محیط زیست و مسائل مختلف به صورت جزیره ای عمل می کنیم و همه کارهای کشور را با هم در نظر نمی گیریم.

  طباطبایی نژاد سهولت و انعطاف سازمان های محیط زیست و منابع طبیعی در برابر دامداران برای نگهداری از دام به عنوان معاش و حیات اصلی روستاییان را امری مهم و ضروری عنوان کرد و افزود: متاسفانه قوانین ما، قوانین کلی است و این قوانین، در مسئله کشاورزی نیز همین گونه است.

   نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: در شرق اصفهان در حالی که که آب ندارند و ملک مردم بدون استفاده است، اجازه ساخت نیز نمی دهند و می گویند کشاورزی از بین می رود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله طباطبایی نژاد: سخت گیری بد است باید کار را برای مردم تسهیل کرد

آیت الله طباطبایی نژاد: سخت گیری بد است باید کار را برای مردم تسهیل کرد