مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:002023-06-24فناوري

حسابداران برتر؛ ارائه دهنده کتاب ها و نرم افزارهای حسابداری


مجموعه حسابداران برتر فعالیت خود را از سال 1384 و با استفاده از نرم افزارهای فضای مجازی در راستای پاسخگویی به سؤالات علاقه مندان به رشته حسابداری و تبادل اطلاعات در این حرفه آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیخبرگزاری مهر ، مجموعه حسابداران برتر، با مدیریت آرمین علیزاده فعالیت خود را از سال 1384 و با استفاده از نرم افزارهای فضای مجازی در راستای پاسخگویی به سوالات علاقه مندان به رشته حسابداری و تبادل اطلاعات در این حرفه، آغاز نموده است.

سپس با برگزاری سمینارها در کل کشور و تألیف کتب راهنمای جامع دادرسی مالیاتی، راهنمای جامع حسابداری پیمانکاری، قانون مالیات های مستقیم، ارزش افزوده و قانون پایانه های فروشگاهی، راهنمای جامع معاملات فصلی قدم چشمگیری در جهت ارتقا دانش حرفه حسابداری برداشته است.

این مجموعه در زمینه مالی و مالیاتی اعم از مشاوره مالیاتی و مالی به شرکت های کوچک و بزرگ، تدریس مالیاتی، پروژه های حسابداری و … فعالیت خود را گسترش داده و نیازهای مرتبط با مبحث مالی و مالیاتی شرکت ها و اشخاص را مرتفع نموده است.

حسابداران برتر امیدوار است با ادامه این مسیر، بتواند گام بزرگی در جهت رشد و شکوفایی اشخاص حقیقی و حقوقی که به این مجموعه اعتماد می کنند بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسابداران برتر؛ ارائه دهنده کتاب ها و نرم افزارهای حسابداری

حسابداران برتر؛ ارائه دهنده کتاب ها و نرم افزارهای حسابداری