مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:102023-06-26سياسي

تشکیل کمیته های حل اختلاف مالیاتی در استان ها


کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با وزیر اقتصاد و دارایی برای تشکیل کمیته های تخصصی رسیدگی به موارد اختلاف مالیاتی در استان ها توافق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا پور ابراهیمی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با وزیر اقتصاد و دارایی برای تشکیل کمیته های تخصصی به موارد اختلاف مالیاتی در استان های مختلف به توافق رسیدند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، خبر داد: در توافق با وزیر اقتصاد مقرر شد در هر استان یک نماینده از کمیسیون اقتصادی، یک نماینده از سازمان مالیاتی و یک نماینده از هیأت رییسه اتاق اصناف مرکز استان و مدیرکل مالیاتی استان حضور داشته و کلیه موارد اختلافی برای فعالان اقتصادی با سازمان مالیاتی بررسی و با اختیاراتی که از طریق سازمان مالیاتی به استان ها داده شده است مسائل و مشکلات مالیاتی اصناف و بازاریان حل و فصل شود.

وی اظهار داشت: اصناف و بازاریان که در ارتباط با موضوع مالیاتی 1402 اشکالات، ایرادات و اختلافاتی دارند، سریعاً درخواست مربوطه را به هیأت رییسه اتاق اصناف استان ارائه تا به صورت موردی در کمیته منتخب پرونده ها بررسی و گزارش آنها به کمیسیون اقتصادی ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته های حل اختلاف مالیاتی در استان ها

تشکیل کمیته های حل اختلاف مالیاتی در استان ها