مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 22:452023-07-01حوادث

کشته و زخمی شدن 7 نفر در تصادف 3 سواری پراید و سمند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: بر اثر تصادف دو دستگاه پراید و یک دستگاه سمند حوالی سد وشمگیر چهار نفر جان خود را از دست داده و 3 نفر مصدوم شدند.

- قاسم غریب آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: ساعت 18 و 55 دقیقه امروز وقوع یک سانحه رانندگی شدید به مرکز ندای امداد 112 جمعیت هلال احمر گلستان گزارش شد.

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی دو دستگاه پراید و یک دستگاه سمند در محدوده سد وشمگیر به انبارالوم در شهرستان آق قلا به همدیگر برخورد کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه در این سانحه چهار نفر جان خود را از دست دادند و سه نفر نیز مصدوم شدند.

غریب آبادی تاکید کرد: پس از اعلام حادثه تیم امداد و نجات هلال احمر آق قلا به محل حادثه اعزام شدند که پس از امدادرسانی و اقدامات اولیه برای سه مصدوم در این واقعه، تیم هلال احمر یکی از مصدومان را به مرکز درمانی منتقل و دو مصدوم دیگر توسط همکاران در اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است، در سه ماه نخست سال جاری 581 حادثه توسط امداد و نجات هلال احمر گلستان امدادرسانی شد که حوادث جاده ای با 373 حادثه صدر این حوادث قرار داشته که در مجموع حوادث، یک هزار و 93 نفر مصدوم شده که 410 مصدوم توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته و زخمی شدن 7 نفر در تصادف 3 سواری پراید و سمند

کشته و زخمی شدن 7 نفر در تصادف 3 سواری پراید و سمند