مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-25اقتصادي

ایران آماده صادرات محصولات تولیدی به آمریکا است


رییس سازمان پزشکی قانونی کشوربا بیان اینکه ینکه ایران آماده صادرات محصولات تولید شده به کشورهای دیگر از جمله آمریکا است، گفت: ما به امریکا این پیام را می دهیم که اگر مردم آن کشور به کیت های ژنتیک سازمان پزشکی قانونی ایران نیاز دارند می توانند درخواست .

- رییس سازمان پزشکی قانونی کشوربا بیان اینکه ینکه ایران آماده صادرات محصولات تولید شده به کشورهای دیگر از جمله آمریکا است، گفت: ما به امریکا این پیام را می دهیم که اگر مردم آن کشور به کیت های ژنتیک سازمان پزشکی قانونی ایران نیاز دارند می توانند درخواست خود را به مسئولان ایرانی مربوط ارائه دهند و ما حتماً این محصول را مطابق با نیازهای مردم آن کشور در اختیار آنان قرار می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس مسجدی در مراسم افتتاحیه هفتمین همایش سراسری طب و قضا که صبح امروز یکشنبه چهارم تیرماه با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: هفتمین همایش طب و قضا محصول تلاش های دوساله دبیرخانه این همایش با هدف تعامل بین پزشکان قانونی و قضات، بحث و بررسی پیرامون مسائل مبتلابه و در نهایت برای خدمت رسانی علمی به مردم و تسریع در صدور احکام عالمانه است.

وی افزود: پس از برگزاری 6 دوره موفق همایش طب و قضا در سال های گذشته، همایش هفتم، امروز آغاز به کار می کند که محورهای اصلی آن بر اساس نیازهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران آماده صادرات محصولات تولیدی به آمریکا است

ایران آماده صادرات محصولات تولیدی به آمریکا است