مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-07بين الملل

برلین: روسیه همچنان تهدیدی برای قاره اروپا است


وزیر خارجه آلمان با ادعای اینکه روسیه تحت هدایت رییس جمهور کنونی آن همچنان تهدیدی برای قاره اروپا خواهد بود، گفت که کشورهای اروپایی باید راهبرد امنیتی علیه مسکو تدوین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تداوم سیاست های روس هراسانه اتحادیه اروپا در بحبوحه جنگ اوکراین و تصویب مکرر بسته های تحریمی گسترده علیه مسکو، برلین نیز روسیه را تهدیدی برای کل این قاره توصیف کرد.

آنالنا بائربوک وزیر امور خارجه آلمان امروز (جمعه) طی یادداشتی در روزنامه گاردین نوشت که روسیه در آینده نزدیک همچنان تهدیدی برای قاره اروپا خواهد بود.

بائربوک - که کشورش تحت هدایت رژیم نازی هیتلر، سال ها قاره اروپا را به آتش و خون کشید و امنیت نه تنها این قاره بلکه کل جهان را تهدید کرد - مدعی شد: ما می دانیم که در آینده قابل پیش بینی، روسیه تحت ریاست جمهوری ولادیمیر پوتین، تهدیدی برای صلح و امنیت در قاره ما خواهد بود .

وزیر خارجه آلمان، که از زمان روی کار آمدن در دولت اولاف شولتز صدراعظم آلمان به بیان اظهارات تند علیه مسکو شهرت پیدا کرده، در این یادداشت از کشورهای اروپایی خواست تا راهبرد امنیتی علیه روسیه تدوین کنند.

بائربوک همچنین افزود: جنگ تجاوزکارانه روسیه یک شکاف را در جهان ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برلین: روسیه همچنان تهدیدی برای قاره اروپا است

برلین: روسیه همچنان تهدیدی برای قاره اروپا است