مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-13اقتصادي

انتصاب معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم


رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با صدور حکمی سید منصور عظیم زاده اردبیلی را به عنوان معاون جدید اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، عادل پیغامی در آیین معارفه معاون جدید اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان، اظهار کرد: با همکاری و هم افزایی تمامی مدیریت ها و بخش های سازمان منطقه آزاد قشم امیدواریم شاهد رشد شاخص ها، افزایش بهره وری و تسهیل جذب سرمایه گذاری باشیم.

وی ادامه داد: معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری، مهمترین بازوی سازمان جهت انجام پروژه های زیرساختی و اجرای طرح ها و برنامه های توسعه ای در جزیره است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، عملکرد حوزه اقتصادی و جذب سرمایه گذاری را از مهمترین معیارهای سنجش موفقیت عملکرد سازمان دانست و افزود: با اجرای برنامه های جدید باید فضا برای جذب و توسعه سرمایه گذاری در جزیره قشم تسهیل شود.

به گفته پیغامی؛ انجام برخی اصلاحات در ساختار و انجام چینش های جدید از مسائلی است که با هدف تسهیل فرآیندهای جذب سرمایه گذاری و ایجاد رونق اقتصادی در منطقه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه حوزه بین الملل و دیپلماسی اقتصادی در منطقه آزاد قشم، تصریح کرد: جذب سرمایه گذاری جدید با محوریت سرمایه های ایرانیان خارج از کشور و سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم

انتصاب معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم