مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 22:352023-07-10سياسي

پشت پرده تهدید اصلاح طلبان


محمد رضا باهنر مصاحبه حجاریان با «اعتماد» را درست متوجه نشده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه اعتماد، گفت وگوی سعید حجاریان با روزنامه اعتماد اخیرا بازتاب های فراوانی در محافل سیاسی، شبکه های اجتماعی و رسانه ها پیدا کرده است.

حجاریان در این گفت وگو ضمن تشریح شرایط کشور اعلام کرده بود، برای تغییر رکود حاکم بر عرصه عمومی، کشور نیازمند یک تکانه و اتفاق اصلاحی بزرگ است تا زمینه های مشارکت در جامعه فراهم شود.

پس از انتشار این گفت وگو، اما محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با زبانی تهدیدآمیز اصلاح طلبان را تهدید کرد که برای حضور در انتخابات باید شروط نظام را بپذیرند! باهنر با نامیدن اصلاح طلبان با عناوینی چون فرزندان ناخلف و.

تلاش کرده بود پالس های مثبتی به سمت دولت ارسال کند تا در تصمیم سازی های آینده جناح راست، مشارکت داده شود.

اظهارات باهنر اما با نقدهای گسترده در جبهه اصولگرایی مواجه شد، جز غلامعلی حدادعادل که از صحبت ها باهنر دفاع کرد و آن را دلسوزانه دانسته بود، اکثر افراد و رسانه های اصولگرا به نقد اظهارات باهنر نشستند.

بسیاری از چهره های اصولگرا، معتقد بودند در شرایطی که کشور به کنشگری همه جریانات برای دمیدن در تنور انتخابات نیازمند است، تهدید اصلاح طلبان و اعلان اینکه برای حضور در انتخابات آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده تهدید اصلاح طلبان

پشت پرده تهدید اصلاح طلبان