مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 20:552023-07-17سياسي

هیچ پرونده قضایی برای حواشی سفر وزیر میراث فرهنگی تشکیل نشده است


برای هیچ خبرنگاری در رابطه با حواشی سفر وزیر میراث فرهنگی به قزوین پرونده قضایی تشکیل نشده است.

- قزوین- معاون دادستان قزوین گفت: برای هیچ خبرنگاری در رابطه با حواشی سفر وزیر میراث فرهنگی به قزوین پرونده قضایی تشکیل نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رحمان درویش حداد اظهار کرد: با عنایت به رصد فضای مجازی و حسب گزارشات واصله مبنی بر چندین فقره نشر اکاذیب در فضای مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی مدیر مسئول یکی از خبرگزاری های استان تحت تعقیب کیفری قرار گرفت.

وی افزود: پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین مناسب کیفری از سوی شعبه رسیدگی کننده به پرونده و در راستای اجرای ماده 247 قانون آیین دادرسی کیفری و به مدت 3 ماه نامبرده از اشتغال به حرفه خبرنگاری و خبرنویسی و هرگونه فعالیت مرتبط با خبر و نشر آن در فضای مجازی و سایر رسانه های مکتوب محروم می باشد.

معاون دادستان قزوین تاکید کرد: خبرنگاری یک رسالت مقدس جهت ایجاد آگاهی های عمومی و اجتماعی برای اعتلای فرهنگ و هنر و تعالی جامعه است و قطعاً در راستای احیا حقوق عامه این دادستانی موظف به حفظ امنیت و آرامش عمومی شهروندان در فضای حقیقی و حتی در فضای مجازی است و به همین علت ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه خبرنگاری و تجلیل از خبرنگاران روشن ضمیر و آگاه، قطعاً بامتخلفین در این حوزه برخورد لازم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ پرونده قضایی برای حواشی سفر وزیر میراث فرهنگی تشکیل نشده است

هیچ پرونده قضایی برای حواشی سفر وزیر میراث فرهنگی تشکیل نشده است