مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-29اقتصادي

تعادل در نیاز آبی محصولات کشاورزی با مصرف بهینه کود


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه مصرف بهینه کود عاملی برای متعادل شدن نیاز آبی است، گفت: رعایت این اصل علمی افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی را به همراه دارد.

- ایسنا/گلستان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه مصرف بهینه کود عاملی برای متعادل شدن نیاز آبی است، گفت: رعایت این اصل علمی افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی را به همراه دارد.

سیدصمد ضیایی صبح پنج شنبه 8 تیرماه 1402 در گفت وگو با ایسنا به تشریح جزییات برگزاری کارگاه آموزشی حفاظت و مدیریت پایدار خاک که به میزبانی شهرستان گرگان برگزار شد، پرداخت و اظهار کرد: امروز به مرحله ای رسیده ایم که هیچ گریزی از تکنولوژی روز در افزایش تولید محصولات کشاورزی نداریم.

وی با بیان اینکه باید همانند سایر کشورها با شتاب بالا در مسیر مکانیزاسیون صنعت کشاورزی حرکت کنیم ادامه داد: تغذیه گیاهی از مهمترین بخش فرآیند تولید و نهاده های آن مهمترین عامل تولید محسوب می شود.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان بر حرکت به سمت بهره وری نهاده ها با علم و آگاهی تاکید کرد و افزود: مصرف متعادل کود شیمیایی به همراه کودهای آلی و بیولوژیک به روش صحیح و مطابق با نیاز خاک یکی از عوامل مهم در افزایش عملکرد و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعادل در نیاز آبی محصولات کشاورزی با مصرف بهینه کود

تعادل در نیاز آبی محصولات کشاورزی با مصرف بهینه کود