مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 19:402023-07-06سياسي

عملیات اجرایی اولین پل سه طبقه معلق کشور در سرعین آغاز شد


عملیات اجرایی اولین پل تفریحی سه طبقه معلق کشور (هیبریدی) در آستانه عید سعید غدیر خم در «دربند ورگه سران» سرعین آغاز شد.

- اردبیل- عملیات اجرایی اولین پل تفریحی سه طبقه معلق کشور (هیبریدی) در آستانه عید سعید غدیر خم در دربند ورگه سران سرعین آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که عصر پنجشنبه برگزار شد، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: سرمایه گذار این پروژه از ماه ها قبل پیگیر دریافت مجوز برای آغاز عملیات اجرایی بود که ما سعی کردیم در کمترین زمان مجوز لازم را صادر کنیم.

حسن محمدی ادیب تصریح کرد: با توجه به اینکه سرمایه گذار این پروژه در مشگین شهر و هیر سابقه احداث پل معلق را دارد، امیدواریم به وعده خود در بهره برداری از فاز اول این پروژه در مهرماه عمل کرده و رکورد احداث و بهره برداری یک مجموعه تفریحی، گردشگری را به نام خود ثبت کند.

وی استان اردبیل را استان پل های معلق معرفی کرد و گفت: سرمایه گذاران در ابعاد مختلف مورد حمایت هستند و بیش از 23 پروژه بی نام برای حضور سرمایه گذاران آماده شده تا به محض مراجعه سرمایه گذاران امکان صدور مجوز به نام آنها فراهم آید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: با توجه به میزبانی استان اردبیل از رویداد 2023 در قالب چنین مجموعه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی اولین پل سه طبقه معلق کشور در سرعین آغاز شد

عملیات اجرایی اولین پل سه طبقه معلق کشور در سرعین آغاز شد