مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-12حوادث

امدادرسانی به خلبان حادثه دیده پاراگلایدر در سنقرو کلیایی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از امدادرسانی نجاتگران هلال احمر شهرستان سنقروکلیایی به فرد پاراگلایدر سوار در ارتفاعات روستای سیردوله خبر داد.

- محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از امدادرسانی نجاتگران هلال احمر سنقر وکلیایی به خلبان پاراگلایدر در ارتفاعات روستای سیر دوله خبر داد و اظهار کرد:  طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC استان کرمانشاه خبری مبنی بر سقوط خلبان پاراگلایدر در محدوده روستای لنجاب به پایگاه امداد و نجات مله ماس هلال احمر سنقر و کلیایی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله نجاتگران هلال احمر به محل مورد نظر اعزام شدند و با همکاری عوامل نیروی انتظامی موقعیت فرد مورد نظر در ارتفاعات روستای سیردوله شناسایی شد و پس از دسترسی فرد مصدوم را به مرکز درمانی انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: پاراگلایدر سوار تهرانی صبح امروز از منطقه قلاجه استان ایلام به پرواز درآمده بود و با توجه به وزش باد شدید و از دست دادن کنترل، در منطقه سیردوله شهرستان سنقرو کلیایی توسط عوامل هلال احمر و نیرو انتظامی امدادرسانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به خلبان حادثه دیده پاراگلایدر در سنقرو کلیایی

امدادرسانی به خلبان حادثه دیده پاراگلایدر در سنقرو کلیایی