مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:302023-06-26سياسي

جلوگیری از تغییر کاربری 186 هکتاری در گیلان


معاون دادگستری گیلان، با بیان اینکه سال گذشته از تغییر کاربری 186 هکتار از اراضی جلوگیری کردیم، گفت: از تصرف 1015 هکتار از اراضی ملی استان جلوگیری شد.

- ایسنا/گیلان معاون دادگستری گیلان، با بیان اینکه سال گذشته از تغییر کاربری 186 هکتار از اراضی جلوگیری کردیم، گفت: از تصرف 1015 هکتار از اراضی ملی استان جلوگیری شد.

احمد آقایی، راهبرد قوه قضاییه را همکاری و تعامل با سایر قوا در جهت توسعه کشور و زیرساخت های اقتصادی دانست و اظهار کرد: رهبر انقلاب در نشست با کارآفرینان در سال 89 راهبرد اقتصاد مقاومتی را مطرح فرمودند که در جهت مهار تحریم های ظالمانه دشمنان خارجی و کج اندیشان داخلی بود.

وی با بیان اینکه پژوهشگران حوزه جامعه شناسی فقر و بیکاری را مهمترین عامل در بزهکاری و آسیب های اجتماعی می دانند، گفت: در آموزه های دینی ما نیز از فقر به عنوان پدیده ای ناخوشایند یاد شده که می تواند منشاء بسیاری از آسیب های فردی و اجتماعی باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در گفت وگوی خبری شبکه باران، هدف سرمایه گذاران و کارآفرینان را اشتغالزایی دانست و تصریح کرد: خروجی فعالیت های اقتصادی رفع فقر و بیکاری است و لذا دستگاه قضایی استان در سال 1401-1400 موفق شده با کمک دستگاه های متولی، 170 واحد تولیدی با بیش از 10 هزار کارگر را که در مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تغییر کاربری 186 هکتاری در گیلان

جلوگیری از تغییر کاربری 186 هکتاری در گیلان