مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 22:302023-07-13اقتصادي

اقامت بیش از نیم میلیون گردشگر در اقامتگاه های استان اردبیل


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از اقامت بیش از نیم میلیون نفر در اقامتگاه های رسمی این استان از ابتدای سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسن محمدی ادیب شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال 1402 تا نیمه تیرماه بیش از 580 هزار نفر در اقامتگاه های رسمی استان اردبیل اقامت داشته اند که ضریب اشغال بالای 89 درصدی این مراکز را نشان می دهد.

وی افزود: حدود 10 درصد از میزان اقامت در هتل های استان بوده است و علاوه بر آن هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها، مجتمع های گردشگری، بومگردی ها و خانه مسافرها در این مدت میزبان گردشگران ورودی به استان بودند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری به منظور نظارت بر کیفیت ارائه خدمات به گردشگران یکی از وظایف اداره کل میراث فرهنگی استان محسوب می شود که در این مدت 679 بازدید انجام شده است.

18 مرکز اقامتی و خدماتی تعلیق شدند محمدی ادیب با اشاره به تعطیل یا تعلیق شدن 18 مرکز اقامتی و خدماتی در نتیجه بازدیدهای نظارتی، ادامه داد: با انجام بازدیدهای نظارتی واحدهای خدماتی و اقامتی متخلف شناسایی می شوند و برخوردهای لازم در قالب تذکر، اخطار کتبی یا پلمب مراکز به منظور جلوگیری از ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامت بیش از نیم میلیون گردشگر در اقامتگاه های استان اردبیل

اقامت بیش از نیم میلیون گردشگر در اقامتگاه های استان اردبیل