مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:552023-06-26سياسي

از «زخم کاری» تا «افعی»، مهدویان و معادی مجوز تولید گرفتند


شورای صدور مجوز تولید ساترا با برگزاری 11 جلسه تعداد 40 طرح سریال، هشت فیلمنامه سریال و پنج طرح برنامه تلویزیونی را با حضور کارگردانان، نویسندگان و تهیه کنندگان بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تلویزیون خبرگزاری فارس، بعد از صدور بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی، رسانه های معاند و برخی از چهره های حاشیه ساز تلاش کردند تا فضای جامعه را به سمتی ببرند که انگار شبکه نمایش خانگی قرار است تعطیل شود.

خبری دروغ که فقط به قصد بر هم زدن ذهن شهروندان و بردن فضای کشور به سمت نارضایتی، هیچ  نیت و هدف دیگر در آن یافت نمی شود.

حالا خبری از سوی ساترا منتشر شده که در آن نشان می دهند برخی سریال ها با کارگردان هایی که ممکن بود حتی هیچگاه نتوانند از سازمان سینمایی مجوز تولید بگیرند، از ساترا مجوز تولید گرفته اند.

این خبر بیش از پیش نشان می دهد که حاکمیت به دنبال تعطیلی نمایش خانگی نیست و حتی کارگردان هایی چون پیمان معادی و محمد حسین مهدویان که حواشی ای را هم شکل داده بودند مجوز تولید گرفته اند.

در سه ماه اول سال 1402 سریال های زخم کاری2 ، گناه فرشته ، خجالت نکش2 ، سرویس حوادث و افعی از شورای صدور مجوز ساترا مجوز تولید گرفته اند و این شورا با برگزاری 11 جلسه تعداد 40 طرح سریال، هشت فیلمنامه سریال و پنج طرح برنامه تلویزیونی را بررسی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «زخم کاری» تا «افعی»، مهدویان و معادی مجوز تولید گرفتند

از «زخم کاری» تا «افعی»، مهدویان و معادی مجوز تولید گرفتند