مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 21:002023-06-23سياسي

رییس سازمان بسیج مستضعفان: تحقق ایران قوی چشم انداز ملت ایران است


ملت بزرگ ایران به تاسی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب تحقق ایران قوی را به عنوان یک چشم انداز دست یافتنی در پیش روی خود قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفان بعد از ظهر امروز در جشنواره جهادگران امنیت غذایی استان اصفهان اظهار داشت: ملت بزرگ ایران به تاسی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب تحقق ایران قوی را به عنوان یک چشم انداز دست یافتنی در پیش روی خود قرار داده است.

وی افزود: اگر به زمان گذشته نگاه کنیم، در دوره هایی از زمان ما یک کشور قوی، صاحب تمدن و پرچم دار تمدن نوین اسلامی در قرن 4 و 5 هجری شمسی بوده ایم.

سلیمانی بیان کرد: به فرموده علامه شهید مطهری اگر خدمات ملت و دانشمندان ایران را در آن دوره از تمدن اسلامی جدا کنید، تقریبا چیزی باقی نخواهد ماند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: در گذشته کشورهای پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ارمنستان، آذربایجان، ترکیه و بحرین جزو محدوده سرزمینی و جغرافیایی ایران بوده که دشمنان این ملت کمر بر تجزیه و تضعیف ایران بستند و این مناطق از ایران جدا شد، زیرا که ملت ایران یک ملت تاریخ ساز و تمدن ساز است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران یک ملتی است که به هیچ نحوی زیر باز ظلم و جور سلاطین و ظالمان روزگار و متجاوزان به سرزمین خود ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج مستضعفان: تحقق ایران قوی چشم انداز ملت ایران است

رییس سازمان بسیج مستضعفان: تحقق ایران قوی چشم انداز ملت ایران است