مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:302023-06-26ورزشي

مازیار الهامی ازخط شکنی برای حضور جوانان در مسابقات MMA می گوید


مبارز ایرانی حاضر در مسابقات MMA گفت: ما چند نفر هستیم که خط شکن حضور در مسابقات MMA هستیم تا راه برای جوانان کشورمان در این مسابقات باز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مازیار الهامی کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته ایران که چندین سال است به عنوان یک فایتر ایرانی در مسابقات MMA مبارزه می کند، روز شنبه سوم تیرماه سال1402 به مصاف نماینده کشور جمهوری آذربایجان رفت و این دیدار در نهایت با رای داوران به سود نماینده آذربایجان تمام شد.

الهامی که با سازمان octagon قرارداد دارد، قرار است دو ماه دیگر در این سازمان مبارزه کند.

مازیار الهامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط فنی مسابقات، اظهار داشت: مسابقات واقعا از سطح فنی بالایی برخوردار بود، سازمان octagon یکی از لیگ های سطح بالا در مسابقات MMA است.

در چارچوب مسابقات این لیگ روز شنبه مبارزه بسیار خوبی را با حریفی از کشور آذربایجان داشتم، او یک کشتی گیر بسیار خوب و سطح بالا بود که عنوان زیادی در کشتی کشور آذربایجان کسب کرده و در رشته سامبو نیز عناوین خوبی کسب کرده است.

البته من سال ها عضو تیم ملی کاراته بودم و برای همین روی تمرینات کشتی بسیار تمرکز کرده ام، تمریناتی که طی این چند سال در رشته کشتی داشتم، باعث شده که حریفم نتواند از این نقطه قوت خود به خوبی استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازیار الهامی ازخط شکنی برای حضور جوانان در مسابقات MMA می گوید

مازیار الهامی ازخط شکنی برای حضور جوانان در مسابقات MMA می گوید