مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-18سياسي

تجلیل از 6 میاندار پیشکسوت هیئت های مذهبی استان قم


نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان قم گفت: 6 نفر از میانداران پیشکسوت هیئت های مذهبی استان قم در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و در قالب رویداد ملی «مقام مجنون» تجلیل شدند.

- قم- نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان قم گفت: 6 نفر از میانداران پیشکسوت هیئت های مذهبی استان قم در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و در قالب رویداد ملی مقام مجنون تجلیل شدند.

غلامرضا فلاح در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم آیین نکوداشت پیرغلامان حسینی با عنوان مقام مجنون همزمان با سراسر کشور در استان قم نیز برگزار شد.

وی ابراز داشت: در قالب این رویداد ملی، بیش از 200 پیرغلام اباعبدالله الحسین (ع) با محوریت میانداران پیشکسوت هیئت های مذهبی تجلیل شدند.

نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان قم افزود: در استان قم نیز 6 نفر از میانداران پیشکسوت و با سابقه حسینی با حضور مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان قم و جمعی از مسئولان فرهنگی و مادحین اهل بیت (ع) با اهدای لوح تقدیری که به امضای حجت الاسلام والمسلمین قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بوده و همچنین با اهدای نشان حبیب تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به نحوه انتخاب این افراد بیان داشت: این پیرغلامان حسینی به دلیل سابقه طولانی در میانداری هیئت و دارا بودن شاخصه های خاص انتخاب شدند قاسم شعبانی مسئول ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 6 میاندار پیشکسوت هیئت های مذهبی استان قم

تجلیل از 6 میاندار پیشکسوت هیئت های مذهبی استان قم