مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-02اقتصادي

99 درصد اراضی ملی استان سمنان تثبیت شد


رییس کل دادگستری استان سمنان از تثبیت 99 درصد از اراضی ملی استان خبر داد و گفت: این کار به روند جلوگیری از سوء استفاده اراضی ملی و زمین خواری کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جعفر عبداللهی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه برنامه رفع تصرف اراضی روستاهای شهرستان آرادان و در جمع خبرنگاران از تثبیت 99 درصد از اراضی ملی استان خبر داد و بیان کرد: در سال گذشته تثبیت و صدور اسناد رسمی قریب به 54 درصد از اراضی زراعی استان محقق شده است.

وی با بیان اینکه این کار به روند جلوگیری از سو استفاده اراضی ملی و زمین خواری کمک می کند، افزود: به مسئولان سازمان ثبت اسناد و املاک استان تأکید شد با ایجاد مشوق قانونی تثبیت و صدور اسناد اراضی زراعی روستاهای سراسر استان سمنان به صورت جدی نهایی کنند.

رییس کل دادگستری استان سمنان همچنین ادامه داد: دستگاه قضایی استان حفاظت و صیانت از محیط زیست، منابع طبیعی و انفال را به عنوان یکی از مأموریت های حقوق عامه در موضوع اراضی ملی، زراعی و منابع طبیعی پیگیری می کند.

عبدالهی با بیان اینکه شناسایی و نظارت بر اراضی و منابع طبیعی و اولویت بندی در دستور کار دستگاه قضایی شهرستان آرادان قرار گرفته و مشخص شد که برخی اراضی تصرف شده است، ابراز کرد: پس از انجام مراحل و تشریفات قانونی در نهایت رفع تصرف از اختیار مالکان غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 درصد اراضی ملی استان سمنان تثبیت شد

99 درصد اراضی ملی استان سمنان تثبیت شد