مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-21حوادث

باند اسکیمر در خوزستان منهدم شد


با تلاش مأموران پلیس فتا باند اسکیمر در این استان منهدم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه علی حسینی با اعلام این خبر بیان کرد: به دنبال مراجعه تعدادی مالباخته در خصوص برداشت غیرمجاز از حسابشان، کارشناسان پلیس فتای خوزستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وب افزود: مأموران عملیات ویژه پلیس فتا با کار فنی تخصصی شبانه روزی رد یکی از عاملان برداشت غیرمجاز را در شهرستان اهواز شناسایی و پس از هماهنگی قضایی و رصد اطلاعاتی حین مانده گیری از کارت بانکی شهروندان از دستگاه خودپرداز در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

رییس پلیس فتای خوزستان با اشاره به کشف 90 کارت بانکی خام به همراه رمز عبور شاکیان، بیان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس نیز سه نفر همدست این کلاهبردار را که در استان های قم و کرج اقدام به تبدیل وجوه شاکیان به طلا می کردند، شناسایی و با اخذ نیابت قضایی در 2 عملیات منسجم آن ها را دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی گفت: یکی از متهمان که در کار جعل اسکناس فعالیت گسترده داشت در بازرسی از مخفیگاه او تعداد زیادی لوازم برش کاغذ، انواع رنگ، کاغذ و رول نخ پول و… کشف و ضبط شد.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شده که سرکرده باند با تهیه یک دستگاه اسکیمر (کپی کارت) و راه اندازی یک دکه اقدام به کپی برداری کارت بانکی شهروندان می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند اسکیمر در خوزستان منهدم شد

باند اسکیمر در خوزستان منهدم شد