مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 16:152023-06-29اقتصادي

افزایش 50 درصدی نذر گوشت قربانی در نهاوند


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند از توزیع یک هزار و 200 کیلوگرم گوشت نذری بین نیازمندان و مددجویان این شهرستان در سال جاری با مشارکت خیرین خبر داد و گفت: - محمد مرادی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار داشت : این اقدام به همت و سخاوت خیرین و مراکز نیکوکاری و با همکاری واحد توسعه مشارکت های مردمی صورت گرفته که طی آن یک هزار و 200 کیلوگرم گوشت به ارزش تقریبی 450 میلیون تومان به عنوان نذر برای خرید گوسفند و گوشت بین مددجویان و نیازمندان توزیع شده است.

وی هدف از توزیع گوشت و سبد غذایی در بین مددجویان را حفظ شان آنها و تلاش برای توانمندسازی خانواده ها با مشارکت خیران و نیکوکاران عنوان کرد و افزود: توزیع غذای گرم در مناسبت های مختلف بین مددجویان و ایتام و اقشار آسیب پذیر در شهرستان همه ساله و با حضور پررنگ خیرین و نیکوکاران انجام می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند افزود: بخش مهمی از این کمک ها امروز به مناسبت عید قربان انجام گرفت و مابقی در مناسبت های گذشته سال جاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در روند قربانی و توزیع گوشت های نذری گفت: میزان گوشت نذری توزیع شده امسال زیر نظر گوه های نظارتی اداره دامپزشکی نهاوند صورت گرفته و میزان توزیع آن نسبت به سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی نذر گوشت قربانی در نهاوند

افزایش 50 درصدی نذر گوشت قربانی در نهاوند