مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-04اقتصادي

اختصاص بیش از 36 هزار تن آرد در استان زنجان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 36 هزار و 207 تن آرد به واحدهای خبازی، صنف و صنعت و آرد خام روستایی در سطح استان زنجان در سه ماهه نخست سال جاری توزیع شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 36 هزار و 207 تن آرد به واحدهای خبازی، صنف و صنعت و آرد خام روستایی در سطح استان زنجان در سه ماهه نخست سال جاری توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی با اشاره به اینکه آردهای توزیعی در قالب کیسه های 40 کیلویی است، اظهار کرد: آرد نوع یک، نوع دو، نوع شش، صنف و صنعت و آرد خام روستایی از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تامین و به دست نانوایان و مردم زنجان رسیده است.

زمانی با اشاره به اینکه 407 تن آرد خام روستایی در سه ماهه اول سال جاری توزیع شده است، گفت: برای بیش از 80 روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود 11 هزار نفر در سطح استان زنجان، آرد خام روستایی تامین و توزیع انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 7 هزار 800 تن آرد برای مصرف صنف و صنعت تخصیص داده شده است، عنوان کرد: گندم برای مصرف صنف و صنعت با قیمت 12 هزار تومان و گندم واحدهای خبازی با قیمت های 665 و 900 تومان و برای تولید آرد مورد نیاز به کارخانجات آردسازی تحویل داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 36 هزار تن آرد در استان زنجان

اختصاص بیش از 36 هزار تن آرد در استان زنجان