مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:502023-06-27فرهنگي

«سکوت آوازخوان»؛ روایتی از گسستن زنجیر انتقام


نمایش «سکوت آوازخوان» که این روزها در سالن تماشای تالار هنر اصفهان به روی صحنه رفته، داستان زنی است که در نوجوانی و در اثنای جنگ های لبنان، از روستای خود می گریزد و تحصیلات خود را بنا به وصیت مادربزرگش ادامه داده و به روزنامه نگار معروفی تبدیل می شود .

- ایسنا/اصفهان نمایش سکوت آوازخوان که این روزها در سالن تماشای تالار هنر اصفهان به روی صحنه رفته، داستان زنی است که در نوجوانی و در اثنای جنگ های لبنان، از روستای خود می گریزد و تحصیلات خود را بنا به وصیت مادربزرگش ادامه داده و به روزنامه نگار معروفی تبدیل می شود که درباره جنگ و ضرورتِ صلح می نویسد.

علیرضا کوشک جلالی، مترجم، طراح و کارگردان این نمایش در گفت وگو با ایسنا و با بیان اینکه تاکنون حاصل فعالیت های آموزشی ِ او در شهرستان ها برگزاری چندین کارگاه آموزشی بازیگری و کارگردانی و اجرای 20 نمایش بوده است، بیان کرد: اسامی این نمایش ها عبارت اند از روبینسون و کروزو ، خدای کشتار ، سیستم گرونهلم، پستچی ، پابلو نرودا ، رعنا ، لخت ، قلبی در مشت ، آرت ، رومئو و ژولیت ، جنگ و صلح ، پابرهنه و موسیو ابراهیم است.

او که در تور دوماهه آموزشی و اجراییِ امسال نیز چند کارگاه آموزشی در شهرهای مختلف برگزار کرده و نمایش های جنگ و صلح و موسیو ابراهیم را روی صحنه برده است، ادامه داد: آخرین اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سکوت آوازخوان»؛ روایتی از گسستن زنجیر انتقام

«سکوت آوازخوان»؛ روایتی از گسستن زنجیر انتقام