مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-17سياسي

توجه به مادر اهمیت دادن به نسل جدید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رهبر قنبری عضو هیات انتخاب سومین جشنواره ملی فیلم و عکس «مادر» درباره اهمیت و ضرورت برگزاری جشنواره ای مختص مادر بیان کرد: - رهبر قنبری از پرداختن به مقام مادر تحت لوای هر رویداد فرهنگی و جشنواره ای به عنوان اتفاقی مبارک یاد و تاکید کرد با رعایت مواردی این اتفاق می تواند سرمنشا تولید آثار ماندگاری در این حوزه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رهبر قنبری عضو هیات انتخاب سومین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر درباره اهمیت و ضرورت برگزاری جشنواره ای مختص مادر بیان کرد: همان طور که از نام و کلمه مادر پیداست ماهیت وجود هر انسانی و ابنا بشر بستگی به مادر دارد و به اندازه بود و نبود هر انسانی پرداختن به مقام مادر اهمیت دارد و البته که هر چه پرداخته شود احساس می شود کم است.

این فیلمساز در ادامه اظهار کرد:، اما منهای این ها اگر بخواهیم به مسائل اجتماعی، تربیتی، فرهنگی، بالندگی و رشد یک جامعه بپردازیم به کلمه مادر می رسیم.

بنیان جوامع مختلف بر اساس کلمه مادر شکل گرفته است.

حتی هر ایده ای که پدر در تربیت نسل جدید دارد توسط مادر شکل عینی پیدا می کند؛ بنابراین به لحاظ اجتماعی مادر انتقال دهنده فرهنگ های مختلف به خانواده است و توجه به او و جایگاهش اهمیت دادن به رشد و تربیت نسل آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مادر اهمیت دادن به نسل جدید است

توجه به مادر اهمیت دادن به نسل جدید است