مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:202023-06-24حوادث

زیردریایی که برای دیدن «تایتانیک» رفت غرق شد!/تراژدی های تایتانیک تمامی ندارد


زیردریایی تایتان متعلق به شرکت اوشن گیت که پنج سرنشین را برای بازدید از لاشه ی به جا مانده از کشتی معروف تایتانیک، به عمق اقیانوس اطلس شمالی برده بود، - زیردریایی که برای دیدن تایتانیک رفت غرق شد!/تراژدی های تایتانیک تمامی ندارد زیردریایی تایتان متعلق به شرکت اوشن گیت که پنج سرنشین را برای بازدید از لاشه ی به جا مانده از کشتی معروف تایتانیک، به عمق اقیانوس اطلس شمالی برده بود، بر اثر نقص فنی نابود شد و تمام پنج سرنشین آن کشته شدند.

این حادثه حواشی زیادی داشت؛ از انتقاد به ناسا که در ساخت آن همکاری کرده بود، تا پیش بینی این حادثه توسط سیمپسون ها در 17 سال پیش تا انتقاد نسبت به تبعیض رسانه ای میان غرق شدن این زیردریایی کوچک پنج نفره و غرق شدن کشتی پناهجویان هفتصدنفره در ساحل یونان.

ایسناپلاس: از زمان غرق شدن کشتی عظیم الجثه تایتانیک در سال 1985، تاکنون کارشناسان و بازدیدکنندگان بسیاری با استفاده از زیردریایی های کوچک به محل غرق شدن تایتانیک رفته اند و از آن بازدید کرده اند.

در آخرین مورد، یک زیردریایی کوچک تفریحی به نام تایتان متعلق به شرکت اوشن گیت (OceanGate) که پنج نفر را برای بازدید از بقایای تایتانیک، به محل غرق شدن این کشتی برده بود، دچار نقص فنی و حادثه ی درون پاشی شدیدی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیردریایی که برای دیدن «تایتانیک» رفت غرق شد!/تراژدی های تایتانیک تمامی ندارد

زیردریایی که برای دیدن «تایتانیک» رفت غرق شد!/تراژدی های تایتانیک تمامی ندارد