مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:152023-06-26ورزشي

مهمان نوازی ایرانیان و مدیریت خوب مسابقات قابل ستایش است


رییس کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی آسیا طی نامه ای رسمی از میزبانی ایران در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا قدردانی کرد و بر قابل ستایش بودن مهمان نوازی ایرانیان و مدیریت مسابقات تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فدراسیون بولینگ و بیلیارد طی روزهای گذشته برگزارکننده مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا بود که به صورت همزمان در سه بخش برگزار شد.

برای حضور در این دوره مسابقات، اسنوکربازان 20 کشور همراه با مربیان شان به تهران سفر کردند تا در بخش های زیر 21 سال، تیمی و 6 توپ برگزارکننده رقابت با حریفان شان باشند.

طی برگزاری این رقابت ها، مقامات آسیایی و جهانی اسنوکر با دعوت رسمی فدراسیون بولینگ و بیلیارد به تهران سفر کردند تا از نزدیک شاهد پیگیری مسابقات و میزبانی ایران باشند.

از جمله این افراد موسی النعیمی رییس کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی آسیا (ACBS) بود.

وی بعد از بسته شدن پرونده مسابقات، طی نامه ای رسمی به هاشم اسکندری سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مراتب قدردانی خود را از میزبانی ایران و برگزاری شایسته مسابقات اعلام کرده است.

در متن این نامه آمده است: بدین وسیله از کوشش های بی دریغ شما و همکاران پرتلاش شما در برگزاری باشکوه مسابقات ورزشی اسنوکر قهرمانی آسیا در ایران - تهران به تاریخ 16 تا 26 جون 2023 (برابر با 26 خرداد تا 4 تیر 1402)، زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمان نوازی ایرانیان و مدیریت خوب مسابقات قابل ستایش است

مهمان نوازی ایرانیان و مدیریت خوب مسابقات قابل ستایش است