مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:302023-06-24اقتصادي

ایجاد نقشه راه برای توسعه صنایع دستی در برنامه هفتم توسعه


رییس انجمن علمی طبیعت گردی ایران گفت: در حوزه صنایع دستی به طور مشخص تدوین سند راهبردی توسعه صنایع دستی ایران در برنامه هفتم توسعه پیش بینی شده و یک نقشه راه برای توسعه صنایع دستی ایجاد می کند اما در حوزه گردشگری همچنان بلاتکلیفی مشهود است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس انجمن علمی طبیعت گردی ایران گفت: در حوزه صنایع دستی به طور مشخص تدوین سند راهبردی توسعه صنایع دستی ایران در برنامه هفتم توسعه پیش بینی شده و یک نقشه راه برای توسعه صنایع دستی ایجاد می کند اما در حوزه گردشگری همچنان بلاتکلیفی مشهود است.

فرید جواهرزاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص لزوم توجه به موضوع گردشگری در لایحه برنامه هفتم توسعه کشور، اظهار کرد: اگرچه همیشه گفته می شود داروی عدم وابستگی کشور به نفت، توسعه گردشگری است، اما این اتفاق در برنامه های توسعه 5 ساله رخ نمی دهد و به هیچ وجه در اولویت برنامه ریزی های بلند مدت و میان مدت کشور قرار نمی گیرد.

‎وی با بیان اینکه زمانی به دنبال توسعه گردشگری در شعار هستیم، بایستی در عمل و در برنامه هفتم توسعه نیز به آن توجه ویژه کنیم و بسیار پررنگ تر از گذشته موضوع را مورد توجه قرار دهیم، افزود: با بررسی برنامه های 5 سال گذشته و برنامه هفتم که پیش نویس آن توسط دولت به مجلس تحویل داده شد به نکاتی رسیدم که نشان می دهد قانونگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد نقشه راه برای توسعه صنایع دستی در برنامه هفتم توسعه

ایجاد نقشه راه برای توسعه صنایع دستی در برنامه هفتم توسعه