مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 23:352023-06-26سياسي

بازگشت 37 واحد تولیدی راکد و نیمه راکد به چرخه تولید استان اردبیل


معاون رییس کل دادگستری اردبیل گفت: یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات و رسیدن به توسعه، آبادانی و اشتغال در استان، رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری است.

- ایسنا/اردبیل معاون رییس کل دادگستری اردبیل گفت: یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات و رسیدن به توسعه، آبادانی و اشتغال در استان، رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف خدادادی، معاون رییس کل و دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه 5 تیر در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری که به مناسبت هفته قوه قضاییه ( یکم الی هفتم تیر ماه) در دادگستری استان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفای وی هفته قوه قضاییه را به کلیه کارکنان تشکیلات قضایی استان که شبانه روزی و جهاد گونه برای تحقق عدالت و امنیت تلاش می کنند، تبریک گفت.

وی سپس با ارایه گزارشی از برنامه های گرامیداشت هفته قوه قضاییه استان افزود: در همین راستا امروز نیز همسو با نامگذاری ایام هفته قوه قضاییه روز حمایت از سرمایه گذاران و تولید دانش بنیان و مهار تورم ، جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری ستاد استانی پیگیری سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی به منظور رسیدگی به پرونده های 12 واحد سرمایه گذاری تولیدی و صنعتی برگزار شد و مصوبات لازم برای رفع مشکلات ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 37 واحد تولیدی راکد و نیمه راکد به چرخه تولید استان اردبیل

بازگشت 37 واحد تولیدی راکد و نیمه راکد به چرخه تولید استان اردبیل