مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-17سياسي

مسجد، مکان مناسبی برای آموزش فرهنگ شهروندی است


مکان های عمومی مانند مساجد بستر مناسبی برای آموزش فرهنگ شهروندی و آگاهی بخشی به مردم هستند و مدیریت شهری امکان تعامل با این نهادها را دارد.

- ایسنا/اصفهان شهردار تیران گفت: مکان های عمومی مانند مساجد بستر مناسبی برای آموزش فرهنگ شهروندی و آگاهی بخشی به مردم هستند و مدیریت شهری امکان تعامل با این نهادها را دارد.

سید محمدرضا ذاکری، عصر(یکشنبه، 25 تیرماه) در بازدید از فعالیت های مساجد شهر تیران، اظهار کرد: نسل جدید سرمایه آینده کشور محسوب می شوند که باید برای آنان سرمایه گذاری و برنامه ریزی انجام شود.

وی افزود: مساجد و مراکز فرهنگی از جمله نهادهای مؤثر در اعتلای جامعه محسوب می شوند که با جذب جوانان و نوجوانان به این مراکز و آموزش آنان امکان پیشرفت فراهم خواهد شد.

شهردار تیران بر لزوم جذب نسل جدید تأکید کرد و یادآور شد: برای آبادانی آینده شهر نیازمند به سرمایه گذاری امروز هستیم که مساجد بستر مناسبی در این امر هستند.

وی با بیان اینکه بیش از 10 مسجد در شهر تیران فعال بوده است، تصریح کرد: تأسیس کانون های فرهنگی و هنری و پایگاه های بسیج در این مراکز بر تقویت عملکرد فرهنگی مساجد و احیای کارکردهای آنان افزوده است.

ذاکری به نقش مساجد برای آموزش و آگاهی بخشی اشاره کرد و گفت: مکان های عمومی مانند مساجد بستر مناسبی برای آموزش فرهنگ شهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد، مکان مناسبی برای آموزش فرهنگ شهروندی است

مسجد، مکان مناسبی برای آموزش فرهنگ شهروندی است