مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:062023-07-15اقتصادي

افزایش 40 درصدی کمک های حامیان به ایتام


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از افزایش کمک های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد دهرویه با بیان اینکه هم اکنون 25 هزار و 345 یتیم و فرزند محسنین از خدمات طرح اکرام ایتام و محسنین با همکاری حامیان بهره مند می شوند، گفت: حامیان در سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر 88 میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده اند.

وی افزود: این میزان کمک حامیان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

دهرویه به تعداد حامیان جذب شده در بهار سال 1402 اشاره و اظهار کرد: در این مدت زمان 16 هزار و 645 نفر به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پیوست اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: استقبال مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین در این مدت زمان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 180 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: با ثبت نام این تعداد حامی، در حال حاضر تعداد حامیان عضو طرح اکرام ایتام و محسنین به 98 هزار و 969 نفر رسیده است.

وی یادآور شد: نیکوکاران عزیز می توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 30007639 آمادگی خود را برای شرکت در این طرح و حمایت از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی کمک های حامیان به ایتام

افزایش 40 درصدی کمک های حامیان به ایتام