مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 17:402023-06-23سياسي

آیت الله نورمفیدی: همه در رفع مشکلات اجتماعی جامعه مسئول هستیم


همه ما در کنار هم باید در رفع مشکلات اجتماعی مانند کمبود آب مشارکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نماز در مصلی وحدت گرگان اظهار کرد: استان گلستان با کمبود شدید آب مواجه بوده و همه ما در کنار هم باید نسبت به رفع مشکلات اجتماعی مشارکت کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان گرگان روزانه 370 مترمکعب کمبود آب شرب دارد و با توجه به کاهش نزولات آسمانی، خشکسالی و کاهش شدید آبهای زیرزمینی می بایست در مصرف بهینه آب توجه و دقت لازم داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد: استان گلستان در سالهای آینده با مشکلات سختی به ویژه حوزه آب مواجه خواهد شد و از هم اکنون مدیران با احساس مسئولیت می بایست با ارائه راهکارهای عملی در رفع مشکلات آن تلاش نمایند.

وی با اشاره به کشت شالی بی رویه در استان گلستان ادامه داد: آبی که برای کشت هرهکتار شالی مصرف می شود مبلغ یک میلیارد تومان بوده و با توجه به این کمبودها و هزینه گزاف در کشت این محصول، متاسفانه اقدام جدی برای جلوگیری از کشت آن نمی شود.

آیت الله نورمفیدی در بخشی از سخنان خودبا اشاره به هفته قوه قضاییه گفت: در سال 60 روز 6 تیرماه به رهبرمعظم انقلاب اسلامی سوءقصد شد و فردای آن روز هفتم تیرماه نیز حادثه شهادت دکتر بهشتی و 72 تن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نورمفیدی: همه در رفع مشکلات اجتماعی جامعه مسئول هستیم

آیت الله نورمفیدی: همه در رفع مشکلات اجتماعی جامعه مسئول هستیم