مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 17:482023-07-14سياسي

اعزام 2 هزار دانشجو به مناطق محروم استان مرکزی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تابستان امسال بیش از 2 هزار دانشجو در قالب قرارگاه جهادی عهد خدمت به مناطق محروم استان اعزام خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محسن کریمی بعد از ظهر جمعه در بازدید از اردوهای جهادی دانشجویان در روستاهای خنداب اظهار داشت: امروز به برکت فرهنگ انقلابی در بین جامعه و دانشگاه ها شاهد حضور و سبقت جوانان و نوجوانان در میدان های جهاد و خدمت رسانی به مردم هستیم و این نشان از زنده بودن آرمان های انقلاب دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: توسعه و ترویج فرهنگ جهادی در کشور از ضرورت های مهم امروز جامعه است و گروه های جهادی علاوه بر رسالت خدمت به مردم و رفع غبار فقر و محرومیت در جامعه برای توسعه و ترویج فرهنگ جهادی تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی صحنه تولید امید و نشاط در جامعه هستند، گفت: مکتب و تفکر جهادی مردم را ولی نعمتان خود می داند و اعتقاد دارد مردم محور و مؤلفه اصلی قدرت در جامعه هستند و لذا الگوی حرکتی اقدامات جهادی و بسیج سازندگی مبتنی بر نقش آفرینی و حضور مردم است.

بسیج شگفت انگیز ترین آرمان ملت ایران است سردار کریمی با تأکید بر اینکه بسیج شگفت انگیز ترین آرمان ملت ایران است و با حضور در صحنه ها و میدان های مختلف امروز به کارآمدترین نهاد در کشور تبدیل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 2 هزار دانشجو به مناطق محروم استان مرکزی

اعزام 2 هزار دانشجو به مناطق محروم استان مرکزی