مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 00:002023-06-23سياسي

برگزاری مراسم متمرکز دعای عرفه در آستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان


رییس تبلیغات اسلامی گرگان با بیان اینکه مراسم دعای عرفه در همه محلات و شهرستان های استان برگزار خواهد شد، افزود: مراسم متمرکز دعای عرفه همزمان با سراسر کشور در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار می شود.

- برگزاری مراسم متمرکز دعای عرفه در آستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان ایسنا/گلستان رییس تبلیغات اسلامی گرگان با بیان اینکه مراسم دعای عرفه در همه محلات و شهرستان های استان برگزار خواهد شد، افزود: مراسم متمرکز دعای عرفه همزمان با سراسر کشور در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار می شود.

سیدجواد محمدزاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: برنامه متمرکز دعای عرفه شهرستان گرگان در تاریخ هفتم تیرماه در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان و با همت اداره اوقاف، امورخیریه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان گرگان، شهرداری، صداسیما، کانون هیئات مذهبی، کانون مداحان و بسیج مداحان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مداحی این مراسم را حاج علی شریفی و حاج اکبر تربتی نژاد بر عهده دارند، افزود: مراسم متمرکز دعای عرفه به صورت زنده از شبکه استانی گلستان پخش خواهد شد و از همه هم استانی های عزیز دعوت می کنیم در این مراسم پرفیض شرکت کرده و فرصت معنوی این روز مهم را مغتنم بشمارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم متمرکز دعای عرفه در آستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان

برگزاری مراسم متمرکز دعای عرفه در آستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان