مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:402023-06-24سياسي

خانه های فروش مواد مخدر در خوزستان تخریب می شوند


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان با بیان اینکه مقابله جدی با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر آغاز شده و بیشتر خواهد شد، گفت: - خانه های فروش مواد مخدر تخریب می شوند که به زودی این کار اجرایی خواهد شد.

رضا نجاتی در همایش هفته مبارزه با مواد مخدر که امروز (3 تیرماه) در اهواز برگزار شد، با تاکید بر لزوم پیشرفت در همه حوزه های مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: مواد مخدر، اعتیاد و قاچاق یقینا حوزه های مختلف را دچار لغزش و چالش خواهد کرد بنابراین همه باید با این مساله مقابله کنیم و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز این است که ابتدا مقابله از طریق کار اجتماعی و فرهنگی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه بیش از 200 کشور با مساله قاچاق مواد مخدر و روان گردان مواجه هستند، افزود: سود خالص قاچاقچیان مواد مخدر 400 تا 500 میلیارد دلار در سال است و به دست آوردن این سود هنگفت موجب شده است روز به روز قاچاقچیان مواد مخدر و روان گردان ها افزایش یابند که این مساله، چالش های مختلفی برای خانواده ها ایجاد می کند.

نجاتی بیان کرد: یک هزار و 127 نوع ماده روان گردان جدید به چرخه توزیع مواد مخدر در دنیا افزوده شده است که این مساله نشان دهنده افزایش میزان خطر برای خانواده ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های فروش مواد مخدر در خوزستان تخریب می شوند

خانه های فروش مواد مخدر در خوزستان تخریب می شوند