مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 16:432023-07-14سياسي

اعتماد مردم به تریبون نماز جمعه سرمایه نظام است


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: اعتمادی که مردم به میعادگاه های نماز جمعه در سراسر کشور نشان می دهند سرمایه عظیم انقلاب اسلامی است که هیچگاه مخدوش نمی شود.

- حجت الاسلام محمدجواد علی اکبریان در حاشیه نماز جمعه شهر اردبیل در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: مردم مؤمن و وفادار ایران اسلامی با اعتماد و اطمینان به میعادگاه های نماز جمعه سعی می کنند تا هر هفته حضوری دشمن شکن در این مراسم معنوی داشته و برگ زرینی را بر افتخارات انقلاب اسلامی در دهه تحول آفرینی بیفزایند.

وی خاطرنشان کرد: میعادگاه های نماز جمعه بزرگترین ظرفیت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته است که به راحتی می توان از این ظرفیت شایسته در پیشبرد بهتر امور و آگاهسازی مردم از تحولات در نظام اسلامی سخن به میان آورد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: در استان اردبیل نیز با وجود علما و روحانیون متدین حضور آحاد مردم را در نماز جمعه به شکل گسترده شاهدیم که مردم مؤمن این استان همواره اثبات کرده اند که در پشت انقلاب، نظام ولایت ایستاده اند و هیچ وقت پا عقب نمی کشند.

علی اکبریان گفت: ائمه جمعه در کشور و در سایه برکت نماز جمعه اقدامات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در مناسبت های مختلف تبیین می کنند و این ظرفیت خوبی که برای بیان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم به تریبون نماز جمعه سرمایه نظام است

اعتماد مردم به تریبون نماز جمعه سرمایه نظام است