مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 22:002023-07-04سياسي

تلاش حوزه هنری برای پیوند مهارت هنر با تحصیلات دانشگاهی


حوزه هنری در پیوند با مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی تلاش می کند در مدت کوتاهی مهارت آموزی و تحصیلات دانشگاهی را در هم آمیزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد رضا امامقلی در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری قزوین و دانشگاه علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین که بعد از ظهر سه شنبه در سالن جلسات حوزه هنری قزوین برگزار شد اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در عرصه هنر فیلمسازی انجام می گیرد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف آموزش و پژوهش در رشته های مختلف تأسیس شده و توانمند سازی را سرلوحه اصلی کار خود قرار داده که کاربردی بودن مهارت و تبدیل آن از دانش به شغل جز اصلی ترین دغدغه های آن بوده است.

وی بیان کرد: از مسائل مهم برای ما پیوند عرصه آموزش هنرمند در عملیات است؛ مرکز رشد ما متولی تربیت و آموزش بوده است و پیوند با دانشگاه به ما کمک می کند که هنرمندان همکار ما تحصیلات آکادمیک ببیند و نیز در مسیر رشد و سلوک هنری به صورت دقیق تربیت شود تا آینده روشن تری پیش رو داشته باشد.

امام قلی یادآور شد: از بین دانشگاه های دایر در کشور دانشگاه علمی کاربردی پرچم دار نسل سوم است که خود را پرچمدار کار میدانی می داند و در این میان به نظر می رسد دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش حوزه هنری برای پیوند مهارت هنر با تحصیلات دانشگاهی

تلاش حوزه هنری برای پیوند مهارت هنر با تحصیلات دانشگاهی