مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 20:402023-07-18اقتصادي

کسب رتبه اول سرمایه گذاری خارجی توسط استان کرمان


در زمینه سرمایه گذاری خارجی، استان کرمان در سال گذشته رتبه اول کشور را کسب کرد و این موفقیت در رشد توسعه اقتصادی شاخص بسیار مهمی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سومین کارگروه اشتغال استان در سال 1402 بعدازظهر سه شنبه 27 تیر به ریاست استاندار کرمان و حضور اعضا برگزار شد.

  محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه با تاکید بر رصد تعهدات اشتغال دستگاه های اجرایی در سال جاری اظهار کرد: سال جاری نسبت به تعهدات سال گذشته عقب هستیم که باید به آن توجه و بررسی شود.

  وی با بیان این مطلب که بخشی از ریزش ها جهت ایجاد فرصت های شغلی طبیعی است، بیان داشت: کرمان در بین 6 استان برتر کشور از لحاظ خالص اشتغال قرار دارد و این درحالی است که تعداد زیادی از استان ها دارای رشد منفی بوده اند، اما استان کرمان رشد مثبت داشته است.

  استاندار کرمان با اشاره به اشتغال افراد دارای مدارک دیپلم به پایین، بیان داشت: برخی مشاغل در شرکت ها و کارخانه ها، فقط با مدرک دیپلم به پایین پذیرش دارند و مشاغل پایداری نیز محسوب می شوند.

  وی با اشاره به اینکه استان کرمان در زمینه سرمایه گذاری خارجی در سال 1401، رتبه اول کشور را دارد که در رشد توسعه اقتصادی شاخصه بسیار مهمی محسوب می شود، اظهار داشت: در سال جاری نیز کوشش خواهیم کرد رتبه استان در جایگاه مناسبی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول سرمایه گذاری خارجی توسط استان کرمان

کسب رتبه اول سرمایه گذاری خارجی توسط استان کرمان